Rakuten — один з найвідоміших в світі онлайн-магазинів, який пропонує широкий спектр товарів і послуг: від електроніки та одягу до подорожей і фінансових послуг. Компанія має понад 150 мільйонів активних користувачів у 26 країнах світу та генерує річний дохід у десятки мільярдів доларів.

Партнерська програма Rakuten – це чудовий шанс для веб-майстрів, блогерів і власників сайтів збільшити свій дохід, пропонуючи товари та послуги Rakuten своїм відвідувачам.

Як почати роботу з Rakuten

  1. Зареєструйтесь. Перейдіть на сторінку партнерської програми Rakuten і створіть обліковий запис. Вам потрібно ввести дані про вашу компанію, контакти, сайт.
  2. Оберіть рекламодавців. Rakuten співпрацює з тисячами рекламодавців у різних галузях. Виберіть тих, які відповідають тематиці вашого сайту та будуть цікаві вашій аудиторії.
  3. Розміщуйте рекламні матеріали. В межах співпраці рекламодавці можуть давати маркетингові матеріали, такі як банери, посилання та текстові оголошення. Розміщуйте їх на своєму сайті, у соціальних мережах.
  4. Заробляйте. Коли потенційний клієнт переходить за вашим партнерським посиланням і здійснює покупку, ви отримуєте комісію.

Переваги партнерської програми Rakuten

  • Глобальне охоплення. Rakuten має мільйони активних користувачів по всьому світу, що дає вам доступ до величезної потенційної аудиторії. Ці люди можуть бути адвокатом бренду і також допомагати просувати товари через позитивні відгуки на вашому сайті чи в соціальних мережах.
  • Широкий вибір рекламодавців. Ви можете вибрати рекламодавців в різних галузях, тобто ви точно знайдете тих, які будуть найбільш цікаві вашій аудиторії.
  • Щедрі комісії. Rakuten пропонує конкурентоспроможні комісії за своїми програмами.
  • Детальна статистика. Rakuten має інструменти, завдяки яким ви отримаєте детальну статистику щодо рекламних кампаній та суми винагороди.

Недоліки партнерської програми Rakuten

  • Необхідність реєстрації у кожного рекламодавця. Щоб брати участь у програмах окремих рекламодавців, вам потрібно буде зареєструватися у кожного з них.
  • Відсутність інформації про комісії. Rakuten не розкриває інформацію про комісії за своїми програмами, поки ви не зареєструєтеся у рекламодавця.
  • Податкові дані. При реєстрації треба буде вказати певну податкову інформацію. 
to_top