Amazon — одна з найбільших і найвпливовіших компаній у світі електронної комерції. Заснована 1994 року Джеффом Безосом, Amazon спочатку була онлайн-магазином книжок, але з часом урізноманітнила свій асортимент. Сьогодні Amazon є лідером з продажу товарів і послуг онлайн і дуже популярна серед споживачів у всьому світі.
Що таке партнерська програма Amazon
Партнерська програма Amazon, також відома як Amazon Associates, дає змогу учасникам заробляти комісійні за просування продуктів Amazon на своїх веб-сайтах, блогах або в мобільних застосунках. Учасники можуть заробляти прибуток, не лише коли клієнт купить щось на сайті, а й просто підпишеться на безкоштовну пробну версію. Зрозуміло, що розмір винагороди за ці дії буде різним. Перевагою можна назвати те, що якщо покупець перейшов за вашим посиланням і купив один товар, а потім — інший, просто «гортаючи» каталог, ви за інший також отримуєте винагороду.
Як і скільки можна заробити на партнерській програмі
Комісійні по цій програмі не дуже великі — особливі категорії пропонують до 10% (luxary beauty, Amazon Coins). Однак треба врахувати: щоб вивести виплати, учасникам необхідно мати на своєму партнерському рахунку:
– $10 для переказу на карту або рахунок.
– $100 для чеків.
Хто може стати учасником партнерської програми
Будь-який власник веб-сайту, блогу, акаунта в соціальних мережах. Краще, звичайно, щоб це був блог, присвячений товару, який би був дотичний до теми вашого блогу. Процес реєстрації простий — підтвердження приходить протягом 24 годин.
Особливості партнерської програми
- Різноманітність товарів. Amazon пропонує величезний асортимент товарів для просування, що дає змогу партнерам знайти те, що більше сподобається їхній аудиторії.
- Проста реєстрація. Потрібно заповнити інформацію про свій ресурс.
- Різні відсотки винагороди. Якщо ви хочете більше заробити, просувайте товари категорії luxary.
Партнерська програма Amazon — чудова можливість для блогерів, які розповідають про красу, моду, харчування тощо монетизувати свої ресурси. Також це підійде всім, адже асортимент товарів Amazon великий, тому знайти покупця на нього не буде складно. Однак треба врахувати, що з цією компанією більше знайомі закордонні споживачі, тому цей момент необхідно брати до уваги під час просування.